Singapore

27 augustus 2018 - Singapore, Singapore

Door: Talitha

Onze eerste 5 dagen in Singapore bestonden uit veel lekker eten en veel lopen! In Singapore leven veel culturen samen, hierdoor hebben wij al Thais, Indiaas en Chinees kunnen eten. Vooral het Indiaas eten vinden wij heerlijk (wel pittig).
Bij de meeste restaurants hebben ze foto's van de gerechten in het menu staan, wat bestellen een stuk makkelijker maakt. De porties inschatten is soms nog wel lastig. Dit bleek de tweede dag, we gingen lunchen in 'Chinatown' en wezen dus foto's aan, we bleken iets te grote gerechten besteld te hebben... vooral Sjoerd. Zie foto van het gerecht, met mijn hand ter vergelijking. Dit gerecht hadden we makkelijk met zn tweeën opgekund. We zijn inmiddels gewend aan het eten met stokjes, ondanks dat ik de eerste dag van de ober mes en vork aangeboden kreeg😅.

Genoeg over eten... Singapore is een moderne en schone stad, we hebben zelfs iemand de straat zien stofzuigen. De mensen zijn ook erg beleefd. Kortom, een prettige stad om onze reis mee te beginnen. Toch waren wij beiden er wel aan toe om aan de drukte van de grote stad te ontsnappen. Daarom hebben wij de laatste dag een eiland in de buurt bezocht waar aapjes in het wild (zie foto) onze dag helemaal goed maakten. Morgen vliegen wij naar Sumatra, Indonesië.

1. Greetje:
    27 augustus 2018
    Heerlijk die verhalen over het eten . Hihi . Ik lust er wel pap van . En wat knap dat jullie nu al met stokjes kunnen eten. Dat scheelt weer een cassette kopen voor jullie uitzet. Hahaha. Veel plezier verder.!!
  2. Sabine:
    27 augustus 2018
    Super leuk om te lezen!! en wat een gave foto's.
    Veel plezier op jullie volgende bestemming 😀
  3. Nel:
    27 augustus 2018
    Erg leuk verhaal,heerlijk al dat lekkere eten.Goed plan om jullie laatste dag in rust af te sluiten.Op naar jullie volgende bestemming.
  4. Ed en deborah:
    28 augustus 2018
    Mooi verhaal lieverds
    ,veel plezier nog he geniet er vooral van he,en al dat eten ja, neem het er van
  5. Monica corona:
    28 augustus 2018
    Super leuk om jullie te kunnen volgen. Ook leuk dat jullie wat schrijven zo kunnen wij op afstand meegenieten. En dat bord eten ongelooflijk ....haha. Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie volgende verhaal. xxx
  6. Nel:
    1 september 2018
    Super leuk Thalita. Veel pleziet. Ciao van Nunzia
  7. Luz, Greg en Jason:
    21 september 2018
    Hoi Talitha en Sjoerd,

Leuke fotos en verhalen!! Lijkt net of ik een spannende boek aan het lezen bent😀.
    Groetjes van ons allemaal! Ps Jason vroeg of dat een echte aap was op die foto met jullie 😂😂.